Impresii de vacanta din Ungaria

Szentendre

• Bazilica Szent Istvan Budapesta

Postat 8 iulie 2013 de framboise

Pentru cei care ajng in Budapesta, minunatul orasul maghiar de pe malul Dunarii,  Bazilica Szent Istvan  - Basilica Romano-Catolica Sf. Stefan este un must see. Bazilica este una dintre cele mai inalte constructii din Budapesta, atingand, la fel ca si Palatul Parlamentului 96 metri si simb...

• Aquapolis Szeged - o padure de tobogane

Postat 5 iulie 2013 de framboise

Aquaparkul din Szeged e un loc minunat, preferatul meu in materie de aquaparkuri unguresti si romanesti. De ce mi-a placut  atat de mult acest aquapark?? In rimul rand datorita faptului ca este extrem de mare, deci aerisit, nu e inghesuiala nici la sezlonguri si nici in bazinele de relaxare. Aq...

• Lujzika Apartman Szeged - fabulos

Postat 10 iunie 2013 de framboise

Inainte de a pleca la Szeged, am cautat pe siteurile turistice, destul de febril de altfel, o cazare decenta, la pret rezonabil. Nu prea am gasit multe impresii care sa ma stimuleze si motiveze spre a rezerva. Am decis sa ma orientez dupa fler, si am ales o cazare, doar dupa prezentarea locatiei si ...

• Aquincum, oraselul roman din Pannonia

Postat 21 mai 2013 de Silviu

Cladiri frumoase, pastelate, o istorie care obliga, cafenele, parcuri, Dunarea, oameni frumosi, deschisi. Intr-un cuvant, Budapesta.   Am pus lupa pe o zona turistica insuficient (aproape deloc) promovata: Aquincum. Vechiul oras roman, pastrat cu grija. Aquincum a fost capitala provinciei ...

• Hanul Kiskorossy Halaszcsarda

Postat 20 mai 2013 de framboise

Undeva, pe malul Tisei, in orasul maghiar Szeged, infruntand cu stoicism apele capricioase ale batranului rau si asteptandu-si oaspetii cu preparate culinare savuroase, se afla Hanul Pescaresc Kiskorossy Halaszcsarda . Este o locatie celebra a orasului Szeged, care functioneaza in acest loc fara int...

• Domul din Szeged

Postat 14 mai 2013 de framboise

Despre existenta Domului  din Szeged am aflat de pe siteurile turistice inca dinainte de a avea privilegiul de a-l vedea, de aceea, atunci cand s-a ivit oportunitatea de a petrece un sejur in tara vecina, Ungaria, mai exact in orasul Szeged, dupa Aquapolis, Domul a fost al doilea obiectiv turis...

• Basilica Sfantul Stefan din Budapesta

Postat 13 mai 2013 de georgianabudur

Ca sunt indragostita de Budapesta, nu mai este nici un secret! Aproape de fiecare data cand ajung in capitala Ungariei, pasii mei se indreapta si la Catedrala  Stefan. Am vizitat-o cred de 3-4 ori. Basilica se afla in Pesta si este masiva si impresionanta. Poate gazdui pana la 8500 de oameni! D...

• Godollo

Postat 6 mai 2013 de Silviu

O tara mica, dar care stie sa isi puna in valoare potentialul turistic, Ungaria poseda o serie de orase cu cladiri si monumente impecabil reconstituite, ce amintesc de perioada de glorie a imperiului austro-ungar. In cele ce urmeaza, va prezint un oras cu cca 34.000 locuitori, Gödöllő, ...

• Loc minunat pentru familie si prieteni

Postat 12 ianuarie 2013 de framboise

Cu ocazia zilei nationale a Romaniei, cand au fost mai multe zile libere, am decis sa facem o escala la vecinii nostri maghiari, sa vizitam capitala Ungariei, Budapesta si sa ne relaxam la AquaPalace  Hajdúszoboszló. Mai fusesem cu cateva luni in urma acolo,  asa ca am luat d...

• Budapesta, in prag de sarbatori

Postat 26 decembrie 2012 de georgianabudur

Am ajuns, din nou, la Targul de Craciun de la Budapesta! În anul 2008 Târgul de Crăciun de la Budapesta a fost declarat „Cel mai frumos târg din Europa” de către Sunday Sun. Anul trecut am ramas impresionata de acest targ si pentru ca este usor de ajuns, in doar doua o...

• Targul de Craciun de la Szeged

Postat 21 decembrie 2012 de georgianabudur

Duminica s-a aprins cea de-a treia lumanare a coronitei de Advent, obicei pastrat cu sfintenie in tarile cu preponderenta romano-catolica! Mi-as  fi vrut sa merg in cel mai apropiat oras mai mare, in tara vecina, in Ungaria,  in Szeged, care este doar la o ora de noi, ca sa pot vedea sear...

• I love Gyula!

Postat 18 noiembrie 2012 de framboise

La Gyula, la bai am evadat ori de cate ori am avut un weekend liber si am avut chef de balaceala, indiferent de anotimp, pentru ca o data ajunsi aici, am dorit mereu sa revenim, e un loc ce creaza dependenta, incercati si veti vedea! In primul rand pentru ca totul este curat, ingrijit, linisitit, a...

• Targul de Craciun de la Biserica Sfantul Stefan din Budapesta

Postat 12 noiembrie 2012 de georgianabudur

Dupa ce am vizitat celelalte Targuri de Craciun din Budapesta, de la Piata Eroilor si de la Vorosmarty, despre care v-am povestit, am plecat sa revedem Catedrala Sfantul Stefan.Era slujba .Este una dintre cele mai frumoase biserici pe care am avut ocazia sa le vizitez!In fata ei este o alta Piata de...

• Targul de Craciun de la Vorosmarty , Budapesta

Cand seara s-a lasat peste capitala, noi eram pe Vaci Utca, cea mai indragita strada din oras. Daca dimineata era frig, peste zi vremea  s-a incalzit si chiar si acum, seara temperatura era foarte placuta, 6-7 grade, chiar potrivita de plimbare si petrecere in aer liber, spre marele nostru noro...

• Targul de Craciun din Piata Eroilor , Budapesta

Postat 12 noiembrie 2012 de georgianabudur

Anul trecut am ales sa mergem la Targul de Craciun , in Ungaria,la Budapesta. Cum pe internet nu prea am gasit informatii despre acest subiect,m-am intersat in oras pe la prietenii care deja s-au intors de acolo si aveau vesti ‘’proaspete’’.Asadar, am sa va scriu cateva lucru...

• In imparatia apelor

Postat 3 noiembrie 2012 de framboise

Nu, nu va voi spune o poveste gen Palatul de clestar , nu va voi purta prin lumea magica a printilor si a zanelor, ci va voi retine pentru ceteva minute – putine! J - atentia  cu impresiile mele capatate in urma celor 3 zile pe care le-am petrecut in incinta Aqua Palace Hajduszoboszlo. A...

• Pensiunea Izabella din Hajduszoboslo

Postat 21 octombrie 2012 de georgianabudur

Am ajuns pentru prima data in Hajduszloboszlo, in aprilie 2010, chiar de Rusalii si am fost cazati la Pensiunea Izabella. Am ajuns cu bine in statiune, dupa un drum de 4 ore, prin Ungaria, dar am gasit cu greu pensiunea, invartindu-ne de vreo 2 ori cu masina chiar pe langa ea! Este foarte aproape de...

• Strandul din Hajduszoboszlo

Postat 19 octombrie 2012 de framboise

Strandul din Hajduszoboszlo este imens, se intinde pe o suprafata de peste 30 de hectare. Ca o curiozitate...este construit din fonduri europene. Strandul este deschis de la inceputul lunii mai , pana la sfarsitul lunii septembrie. Aici intalnesti tot ce ti-ai dorit pentru a petrece confortabil una...

• Din nou la Budapesta

Postat 18 octombrie 2012 de georgianabudur

Budapesta este unul dintre orasele care m-au atras intotdeauna ca un magnet. In 2 ore putem ajunge cu masina in capitala Ungariei . Venim aici cu diferite ocazii, de 3-4 ori pe an, pentru ca  ne simtim minunat si ca ne place la nebunie orasul . In general cautam sa marcam vizita cu prilejul une...