Impresii de vacanta din Szeged

Impresii de vacanta recente

• Aquapolis Szeged - o padure de tobogane

Postat 5 iulie 2013 de framboise

Aquaparkul din Szeged e un loc minunat, preferatul meu in materie de aquaparkuri unguresti si romanesti. De ce mi-a placut  atat de mult acest aquapark?? In rimul rand datorita faptului ca este extrem de mare, deci aerisit, nu e inghesuiala nici la sezlonguri si nici in bazinele de relaxare. Aq...

• Lujzika Apartman Szeged - fabulos

Postat 10 iunie 2013 de framboise

Inainte de a pleca la Szeged, am cautat pe siteurile turistice, destul de febril de altfel, o cazare decenta, la pret rezonabil. Nu prea am gasit multe impresii care sa ma stimuleze si motiveze spre a rezerva. Am decis sa ma orientez dupa fler, si am ales o cazare, doar dupa prezentarea locatiei si ...

• Hanul Kiskorossy Halaszcsarda

Postat 20 mai 2013 de framboise

Undeva, pe malul Tisei, in orasul maghiar Szeged, infruntand cu stoicism apele capricioase ale batranului rau si asteptandu-si oaspetii cu preparate culinare savuroase, se afla Hanul Pescaresc Kiskorossy Halaszcsarda . Este o locatie celebra a orasului Szeged, care functioneaza in acest loc fara int...

• Domul din Szeged

Postat 14 mai 2013 de framboise

Despre existenta Domului  din Szeged am aflat de pe siteurile turistice inca dinainte de a avea privilegiul de a-l vedea, de aceea, atunci cand s-a ivit oportunitatea de a petrece un sejur in tara vecina, Ungaria, mai exact in orasul Szeged, dupa Aquapolis, Domul a fost al doilea obiectiv turis...

• Targul de Craciun de la Szeged

Postat 21 decembrie 2012 de georgianabudur

Duminica s-a aprins cea de-a treia lumanare a coronitei de Advent, obicei pastrat cu sfintenie in tarile cu preponderenta romano-catolica! Mi-as  fi vrut sa merg in cel mai apropiat oras mai mare, in tara vecina, in Ungaria,  in Szeged, care este doar la o ora de noi, ca sa pot vedea sear...

• Kiskőrössy Halászcsárda Szeged

Postat 7 octombrie 2012 de georgianabudur

Daca pasii va vor duce prin orasul Szeged, din Ungaria si, dupa ce veti vizita toate frumusetile acestui oras si , inevitabil,foamea va va lovi fulgerator, am o optiune faina pentru a rezolva aceasta problema: Va invit sa serviti o ciorba de peste (neaparat de somn), undeva, pe malul Tisei, in orasu...

• Muzeul Mora Ferenc din Szeged

Postat 5 octombrie 2012 de georgianabudur

Acest muzeu se afla in orasul Szeged,asezat in partea de sud a Ungariei.L-am descoperit mai demult, primavara. Mereu treceam de atunci  pe langa el,in desele vizite prin acest oras, dar inca nu sosise momentul. La intrare am achitat 700 de forinti pretul unui bilet, deci in jur de 10 lei. Am pr...

• Aquapolis Szeged

Postat 18 august 2012 de Deleted Member

Am avut parte de o zi foarte frumoasa, in alta lume! Lumea topoganelor! In jurul orei 10 am plecat din Sannicolau-Mare cu masina spre strandul din Szeged! Pe drum ma tot gandeam cum va fi acest strand! Am fost acum doi ani, dar stiam foarte bine ca s-a modernizat si precis voi fi surprins de ceea ce...

• Daca ajungi in Szeged

Postat 18 august 2012 de piri

La Szeged am ajuns de nenumarate ori,in scop turistic sau cu diverse treburi.Daca am de ales intre un drum la Timisoara sau unul in Ungaria la Szeged,mai aproape ne este Szegedul,ajungand in aproximativ 45 de minute.Este al 4 lea oras ca marime din Ungaria. Am reusit de-a lungul timpului sa vizitam...

• Gradina Zoologica din Szeged

Postat 17 august 2012 de Deleted Member

Impreuna cu niste prieteni si familia mea, ne-am hotarat sa mergem sa vizitam Gradina Zoologica din Szeged. Acesta gradina zoologica se afla la iesire din Szeged pe drumul care duce spre Baja, dupa ce traversezi frumosul oras. Imediat la iesirea din oras se merge catre Baja, iar inainte de calea fe...

• Strandul din Morahalom

Postat 10 august 2012 de georgianabudur

Acest strand se afla la 20 de km de Szeged, cand mergi cate Baia.  Cand ajungi in Morahalom, te vei ghida dupa indicatoarele pe care este scris Erzebet Morahalmi Gyorgyfurdo.Acesta este si numele strandului.Ca punct de reper iti va aparea in cale un hotel imens,de culoare portocalie cu un nume...

• Strandul de la Hodmesorvasarhely

Postat 9 august 2012 de georgianabudur

De obicei, vara, duminica mergeam in Ungaria, la strandul din primul oras, de langa frontiera, la Mako, dar acolo sunt prea multi romani. Cum treci vama, e alta viata! Intotdeauna am spus si repet acest lucru. Nici nu simti cum zboara masina pe soselele lor,atat de lin de  parca esti in vapor!...