Impresii de vacanta din Sinaia

Impresii de vacanta recente

• Cartirul Cumpatu-Sinaia

Postat 26 aprilie 2013 de narcisa810

Cartierul Cumpatu-Sinaia Am cunoscut si eu ceva din linistea si frumusetea acestui cartier,situat pe partea dreapta a apei Prahovei si mi am ozonizat plamanii cu puritatea aerului dat de verdele permanent al brazilor.Eu, cu un grup de elevi, am fost cazati pentru o noapte(31 martie),la pensiunea He...

• Sinaia -un vis implinit

Postat 23 aprilie 2013 de narcisa810

Sinaia un vis implinit Pentru un grup de copii excursia asta la Sinaia a fost un vis implinit.’Sa facem doamna,o excusie in care sa stam mai mult de o zi sis a vizitam si noi ceva!”Le am raspuns ca vrerea lor costa ceva!S au mobilizat si am purces la drum.Am gandit ca perioada sa fie in...

• Pensiunea Hedy-Sinaia

Pensiunea Hedy-Sinaia In perioada 31 martie-1 aprilie am facut o excursie la Sinaia cu un grup de copii de 16 ani.Li s au indeplinit un vis numit Sinaia.Cazarea am avut o la pensiunea Hedy din cartierul Cumpatul,pe  malul apei numita Valea Tufei.Locatia am ales o de pe internet si am mers pe i...

• Cota 1400-Sinaia

Postat 22 aprilie 2013 de narcisa810

Cota 1400-Sinaia Am fost la Sinaia de vreo cateva ori,in voiaj de placere sau in interes de serviciu.Nu sunt un pasionat al muntelui si nici prietena care ma insoteste in concedii.Cu telecabina am urcat candva la cota 1000 m.La ultima vizita in Sinaia ,pe 1 aprilie frumusetea peisajului care se ara...

• Restaurantul Kuib-Sinaia

In data de 31 martie 2013 am facut o excursie de doua zile la Sinaia si m am cazat la pensiunea  Hedy din linistitul  cartier, Cumpatu  ,in imediata apropiere a Vilei Piatra Soimului si a restaurantului Kuib ,unde am servit masa de seara. Restaurantul este localizat  discret pe ...

• Casa Cavalerilor si vila Economat

Postat 15 aprilie 2013 de narcisa810

Vila Cavalerilor si vila Economat-Sinaia     Vila Cavalerilor (Casa de oaspeti)  sau fosta cladire a Corpului de garda, se afla pe domeniul regal,pe stanga drumului ce duce la castelul Peles.Fara sa vrei faci cunostinta cu ea.Edificiul a fost construit  in acelasi timp cu caste...

• Parcul Dimirie Ghica-Sinaia

Parcul Dimitrie Ghica-Sinaia   Intamplarea a  facut sa vizitez Sinaia foarte des in ultimii 3 ani,incat parcul l am vizitat in toate anotimpurile.Ultima data mi am purtat pasii prin parc pe 1 aprilie 2013.Oaza de verdeata si racoare vara,loc de recreere si distractie,parcul are vecinatat...

• Armonie si grandoare-Peles,Sinaia

Postat 15 aprilie 2013 de narcisa810

Expoziti”Italia- Armonie si grandoare “-Sinaia   In 31 martie 2013 ,aflandu ma in Sinaia ,in excursie cu o clasa de elevi de liceu ,in cadrul programului” Scoala altfel”,dupa ce am vizitat castelul Peles ,in turul de 45 de minute, am fost invitati sa vizitam si expozit...

• Cazinoul din Sinaia

Cazinoul -Sinaia   Cazinoul din Sinaia a fost construit intre anii 1912-1913, la initiativa Regelui Carol I,dupa planurile arhitectului Petre Antonescu,de catre un actionar francez.El se afla situat in partea de miazanoapte a parcului Dimitrie Ghica.Cazinoul se afla construit pe ocatia primei...

• Inapoi la Sinaia

Postat 12 februarie 2013 de RobertCodescu

Tocmai ce m-am întors dintr-o nouă incursiune la Sinaia şi înainte de binemeritata odihnă după noi drumeţii montane am zis să mă bag în faţa tastaturii şi să vă povestesc şi dumneavoastră cum a fost (dacă oboseala-şi spune cuvântul şi adorm pe tastatură îmi cer de pe ac...

• Sinaia-orasul regal

Postat 4 februarie 2013 de narcisa810

Sinaia-orasul regal Nu au trecut decat patru luni si am revenit la Sinaia in alt anotimp. Am intrat in Sinaia PE DN 1 cu microbuzul pana la gara.De aici ,cu un taxi,am ajuns la hotelul unde am asigurata cazarea pe perioada unui curs.Sinaia adaposteste multe locuri de vazut:Casa Memoriala “Ge...

• Hotel International

Hotel International-Sinaia Am mai scris despre Hoteul International din Sinaia, care astazi se axeza pe armonia dintre afaceri si relaxare, oferind anumite servicii de 5 stele in locatie de 4 stele. Cu un istoric de 20 de ani, un clasic al timpului sau, hotelul te invita cu propria personalitate sa...

• Muzeul Rezervaţiei Naturale Bucegi

Postat 6 ianuarie 2013 de RobertCodescu

Si fiindca tot m-ati starnit sa va povestesc despre muzeele din magnificul oras prahovean Sinaia, va propun pentru astazi o oprirela Muzeul RezervatieiNaturale Bucegi. Asta in special fiindca multa lume nici nu stie despre existenta acestui inedit muzeu aici in Sinaia. Iar cine stie nu prea  is...

• Cea mai mare mică atracţie

Postat 5 ianuarie 2013 de RobertCodescu

Cand am  ajuns in Gara Regala din Sinaia, privirea mi-a fost atrasa de un panou pe care scria “Expozitie Permanenta de Trenuri in Miniatura si Tematica CFR Cea Mai Mare“MICA”  atractie in Romania” si siteul de rigoare www.modeltrains.ro si fiinca era program de vizi...

• George Enescu la Sinaia

Trebuie sa recunosc ca mi-a luat cam mult timp sa ma apuc sa scriu despre acest foarte interesant muzeu, pe care am avut privilegiul sa-l vizitez din nou anul acesta. OK si ca sa nu facem vreo confuzie cu acest articol, inainte de toate, voi trece in revista TOATE muzeele din Romania dedicate marelu...

• Transbucegi sau “Drumul Babelor”

Postat 18 octombrie 2012 de Monica

Dupa Transfagarasan si Transalpina, suntem surprinsi cu o noua sosea spectaculoasa. Cunoscuta ca DJ713, noua sosea traverseaza Bucegii, pe drumul dinspre Sinaia spre Targoviste, facand legatura dintre judetele Prahova si Dambovita. Lungimea noii sosele este de 16 km, dupa cum se desprinde de pe un ...

• Sinaia Forever

Postat 29 septembrie 2012 de marcadoru

O veste buna! Nu e totul pierdut! Sinaia renaste, Artizanatul reinvie! Da, Artizanatul cu A mare. Ceea ce am vazut astazi la Sinaia, in cadrul festivalului local organizat de ieri pana maine, imi readuce speranta in suflet si optimismul in minte. O multime de lucrusoare de calitate si care dovede...

• wekend la Sinaia

Postat 25 septembrie 2012 de giniky

In iunie 2010 am petrecut un weekend minunat la Sinaia.Sinaia, pentru cine nu stie,  se afla la poalele muntilor Bucegi, in judetul Prahova.Trebuie sa va spun ca am ajuns acolo in urma unui concurs pe care l-am castigat si care avea ca premiu un weekend la Sinaia.Aveam rezervare la hotelul New ...

• SINAIA-MANASTIREA(1841)

Postat 31 august 2012 de narcisa810

SINAIA –MANASTIREA(1841)/23-26 AUGUST 2012 Este stiut ca statiunea a luat numele de la cel al manastirii.Manstirea a fost botezata asa de la numele Muntelui Sinai-Ierusalim( loc de pelerinaj pentru spatarul Mihai Cantacuzino si familia sa).In urma acestei calatorii a luat hotarirea sa contrui...

• SINAIA-ORASUL

SINAIA-23-26 AUGUST 2012   Cine a cunoscut Sinaia,mai ales cind arsita verii nu te lasa sa respiri,revine  si iar revine,ori de cite ori poate sau are ocazia. Sinaia este prima asezare laica de pe Valea Prahovei-cartierul Izvor,intemeiat in anii 1782-1784. In recunoscuta statiune balne...