Impresii de vacanta din Predeal

Impresii de vacanta recente

• Cimitirul Legionar din Predeal

Postat 9 iunie 2013 de RobertCodescu

Acum că văd că titlul impresiei mele v-a captat interesul şi curiozitatea am să încep să vă povestesc despre acest obiectiv turistic (să-i zicem aşa) despre care sunt ferm convins că mulţi dintre dumneavoastră auziţi pentru prima oară !!! LOCAŢIA: Cimitirul Legionar se află, pe strada mănăsti...

• Manastirea PREDEAL

Postat 29 mai 2013 de RobertCodescu

Şi fiindcă se spune că "Promisiunea este datorie curată" nu aş vrea să rămân dator chiar la dumneavoastră prietenii mei din comunitatea Vacanta.infoturism şi aşa cum v-am promis am să încerc să vă relatez câte ceva despre un loc inedit (aşa l-am considerat eu) de aici din proaspăt ...

• E catolica, e gotica, e adventista, NU, este ORTODOXA

Postat 28 mai 2013 de RobertCodescu

Impresia care urmează se doreşte a fi o lămurire a unor lucruri care a încurcat multă lume şi anume biserica aceea mare pe care o vedeţi pe geamul trenului când ajungeţi în Predeal. Aşa cum unii deja v-aţi dat seama vorbesc aici despre Biserica Ortodoxă Sfinţii Împăraţi Const...

• La inaltime MAXIMA

Postat 27 mai 2013 de RobertCodescu

Ce poţi face când A.N.M.H. comunică foarte clar că: "Vremea la munte va fi instabilă, cu şanse de ploaie şi descărcări electrice!" !?!?!? Apeşi "repeat" la melodia cântată de ANDRA "Ne minţim ca la Meteo" şi-ţi strângi gaşca să mergeţi în excursie la ... munte !!! Mai exact ...

• Casele Pollmann din Predeal

Postat 26 mai 2013 de CalinDorgo

In urma cu cativa ani, amicul meu Paul ma roaga sa-i gasesc o cazare de-o zi, undeva pe valea Prahovei. Era vorba de un grup de francezi ce se indrepta spre Marea Neagra si Delta Dunarii. Cum mai toate cantonamentele sportive mi le-am facut la Predeal sau Paltinis, unele dintre cele mai “inalt...

• Nihil sine Deo

Postat 21 mai 2013 de framboise

Manastirea Sf. Nicolae din Predeal impresioneaza nu doar prin sacralitatea sa ce dainuie de veacuri , ci si prin frumusetea imprejurimilor. Situata la poalele muntelui Clabucet, intr-o zona bogata in paduri  batrane de brazi si stejari, ce o inconjoara cu tandrete. Daca nu va propuneti expres s...

• Cu drag despre Restaurantul Dragului

Postat 15 mai 2013 de framboise

Restaurantul Dragului este, as zice eu, un restaurant atipic...sa va zic si de ce...La Restaurantul Dragului am mancat bucate mai gustoase decat la mama acasa...La Restaurantul Dragului lumea sta la coada pana sa poate intra si sa ocupe un loc la masa...La Restaurantul Dragului atmosfera este intima...

• Restaurant Vila Select

Postat 15 aprilie 2013 de framboise

Restaurantul Vilei Select este situat la parterul vilei ce poarta aceasta denumire, Vila Select din  statiunea Predeal. Pentru aceia dintre dumneavoastra care doresc sa ia masa intr-un cadru natural feeric, sa guste bucate gustoase si la preturi deloc piperate, restaurantul Vilei Select poate f...

• Mânăstirea Predeal

Postat 13 martie 2013 de RobertCodescu

M-am uitat odată, m-am uitat de două ori, m-am uitat de trei ori şi … aveţi perfectă dreptate, spre ruşinea mea am descoperit că NU v-am spus nimic despre faptul că am vizitat mânăstirea Predeal din oraşul cu acelaşi nume. Aşa că pentru a NU mă prinde Paştele cu dato...

• Fun Park Trei Brazi

Postat 7 martie 2013 de framboise

Fun Parc Trei Brazi este un parc de aventura din Predeal. Este amplasat in imediata apropiere a Cabanei Trei Brazi, intr-un cadru natural extraordinar de pitoresc. Noi am ajuns aici in dimineata ultimei zile petrecute in Predeal si din pacate ne-am multumit doar cu o plimbare, deoarece vremea s-a do...

• Sejur la Vila Select din Predeal

Postat 20 februarie 2013 de giniky

La Vila Select din Predeal am ajuns ca urmare a castigarii unui sejur la  concursul Premiile toamnei de pe acest site si inca de la inceput vreau sa multumesc pentru  acest sejur .Am ajuns dupa-amiaza la Predeal dupa un drum de cinci ore pentru ca locuim la o distanta destul de mare de Pre...

• Vila Select - Cazare decenta

Postat 12 februarie 2013 de framboise

Vila Select este cu siguranta o locatie demna de luat in seama pentru cel care doreste se petreaca un sejur relaxant in statiunea Predeal. Inca de la inceput trebuie sa multumesc echipei Vacanta Infoturism, deoarece sejurul petrecut la aceasta vila inseamna valorificarea unui premiu castigat pe aces...

• Un weekend de vis

Postat 4 octombrie 2012 de adinasisi

Un an de iubire impreuna ne decidem sa-l petrecem la munte.Destinatia: Predeal, Complexul Harmonie 3 Brazi.Noi ne-am cazat la cea mai rustica cabana, direct in inima muntilor la cota 1400. Plecati pe la ora pranzului in speranta sa ajungem pe zi, o mica neatentie ne face sa ne urcam in trenul de pe ...

• Predeal - Casuta din copac

Postat 16 august 2012 de AdrianaMS39

In septembrie, anul trecut, am petrecut trei zile foarte frumoase intr-un loc deosebit: la Predeal, in Casuta din copac. Am vazut oferta pe un site de reduceri colective si m-am hotarat sa-i fac sotului si copiilor o surpriza, cu o cazare mai deosebita. Si am reusit! Casuta construita in doi fagi e ...

• Tabara la Predeal

Postat 6 august 2012 de Oenone

In anul 2011 in luna Iulie am plecat intr-o tabara de 1 saptamana cu colegii mei de la facultate. Locatia aleasa de noi la munte a fost statiunea Predeal, o statiune turistica de munte cu peisaje splendide si cu un aer foarte curat. Pensiunea la care ne-am cazat se numeste Speranta. Nu foarte depart...