Impresii de vacanta din Orsova

Impresii de vacanta recente

• De la Orsova in sus, pe Dunare

Postat 4 decembrie 2012 de michta

Un weekend petrecut pe malul Dunarii, oriunde de la Orsova in sus, spre Dobova si mai departe, poate fi un prilej de relaxare, de contemplare a naturii adevarate, de introspectie, de meditatie, de rugaciune, de cunoastere a unei farame din istoria neamului. Pe toate le-am gasit, rand pe rand, de l...

• Pensiunea Danubia - unde Dunarea saruta malul

Postat 27 noiembrie 2012 de framboise

Sa nu va surprinda titlul acestei impresii, care de altfel va fi una dintre cele mai scurte scrise de mine pe acest site – nu o sa fac vreo divagatie de la tematica turistica, nu o sa ma aventurez in lumea sublima si incalcita a amorului...Insa  aceasta a fost impresia pe care am avut-o i...

• Dunarea la Cazane

Postat 9 noiembrie 2012 de framboise

In urma cu cativa ani, vazusem un documentar la televizor despre zona Cazanelor Dunarii. Atat de mult mi-a placut si m-a impresionat, incat as fi plecat imediat intr-acolo. Dar baietelul nostru era prea mic, total dependent de mine. Un an mai tarziu, in vara anului 2009, intr-o seara fierbinte de va...

• O plimbare pe Dunare

Postat 12 octombrie 2012 de dragon

Cum toamna se lasa asteptata si temperaturile de vara se prelungeau, am hotarat sa dam o fuga la Dunare pentru o plimbare prin locuri cunoscute dar mereu atragatoare. Am ales pensiunea Ancora din clisura Dunarii. O locatie frumoasa eleganta, dar un pic cam scumpa. Cum nu stateam decat o noapte am ac...

• Manastirea Sfinta Ana - Orsova

Postat 22 septembrie 2012 de michta

Aflindu-te chiar si pentru prima oara in Orsova, nu poti sa nu remarci in varful unui deal turlele unei biserici care rasar semet de dupa arborii inalti. Este Manastirea Sfinta Ana ctitorita pe Dealul Mosului de Pamfil Seicaru, cunoscutul ziarist interbelic ce a luptat in primul Razboi Mondial aici,...

• Cazanele Dunarii

Postat 20 august 2012 de dragon

Dintre locurile cu o frumusete aparte din tara noastra, cazanele Dunarii sunt si ele de mentioanat. Le-am vizitat de doua ori in ani diferiti, o data in treacat alta data am stat o scurta periaoda in Orsova la o pensiune pe malul Dunarii unde eram atat de aproape de vecinii nostri sarbi. Cu toate c...

• Plimbare superba pe Defileul Dunarii in Orsova

Postat 3 august 2012 de Oenone

La sfarsitul lui Iunie am mers o saptamana la Orsova impreuna cu Colegi mei de facultate. Zona este minunata din punct de vedere al cadrului natural ( peisaje foarte frumoase ): Podisul Mehedinti, Rezervatia Naturala Pinus Negra din Herculane, Cheile Tesnei. Acestea au fost locurile care m-au impres...