Impresii de vacanta din Bucuresti

Impresii de vacanta recente

• Parcul Herastrau

Postat 29 iunie 2013 de RobertCodescu

Cu o suprafaţă de peste 110 hectare plus încă vreo 74 de hectare lacul Herăstrău ceea ce face ca acest parc situat în partea de nord a capitalei României să fie şi cel mai mare parc al Bucureştiului. Numai aleea care înconjoară Lacul Herăstrău are aproape 6 kilometri (5,92 ma...

• Muzeul Satului

Postat 24 iunie 2013 de RobertCodescu

Şi fiindcă tocmai v-am povestit că am fost la Bucureşti, mi s-a părut elementar să vin să vă motivez şi obiectivul acestei vizite a mea: Muzeul Naţional al Satului Dimitrie Gusti muzeu pe care-l mai vizitasem de câteva ori însă în "combinaţie" cu alte atracţii bucureştene, aşa că m...

• Ura si la ... gara !!!

Postat 23 iunie 2013 de RobertCodescu

Fiindcă mă ştiţi că-mi place să mă documentez la  faţa locului şi fiindcă azi am fost (din nou) la Bucureşti în excursie şi a fost a nu ştiu câta oară când am ajuns în Gara de Nord am considerat că este cel mai bun moment să vin în faţa dumneavoastră, cu o nouă imp...

• Bogdan Calciu

Postat 31 mai 2013 de Aurelios

Pentru ca existentele noastre s-au intersectat , intimplator sau nu ( dupa cum se spune “Nimic nu este intimplator pe lumea aceasta”) , cu cea a graficianului si desenatorului Bogdan Calciu si pentru ca ne-au placut creatiile dumnealui , am hotarit sa-i dedic un album de poze pe acest si...

• Noaptea muzeelor Bucuresti 2013

Postat 22 mai 2013 de Aurelios

Anul acesta , in 2013, Noaptea Muzeeleor a fost programata si a avut loc in seara de 18/19 mai . Aceasta manifestare este patronata de Ministerul Culturii si a avut prima editie in Franta , acum aflindu-se sub tutela Consiliului Europei . Pe data de 18 mai este sarbatorita Ziua Internationala a Muze...

• Romexpo

Postat 18 mai 2013 de RobertCodescu

Încep această nouă impresie cu scuzele de rigoare faţă de colegii de comunitate de aici din Bucureşti, care tocmai se pregăteau să scrie şi ei ceva despre ROMEXPO. Pe principiile 100% româneşti: Am plecat ca să muncesc, Dă Doamne să nu găsesc. Munca e pentru tractoare, Negri şi calcu...

• Hotel Sunset din Bucuresti

Postat 1 mai 2013 de georgianabudur

Hotel Sunset este  situat in zona de vest a capitalei, in apropirea intararii de pe Autostrada Pitesti-Bucuresti, mai exact undeva pe partea stanga, foarte usor de gasit, deoarece hotelul este vizibil chiar de la sosea. Dupa ce apare indicatorul de intrare in Bucuresti, la 500-600 de metr...

• Pizzeria Sabatini - chiar merita

Postat 28 martie 2013 de Monica

Pizzeria Sabatini este una dintre pizzeriile care ofera o pizza buna, iar oferta este generoasa. Am mancat mai multe feluri de pizza, de la guatro formagi si speciala, pana la pizza taraneasca. Toate pizzele sunt pline de ingrediente, iar blatul este subtire. Nu mai zic ca sunt foarte gustoase ...

• Palatul CEC

Postat 20 martie 2013 de RobertCodescu

Sunt conştient de faptul că această impresie a mea s-ar putea transforma (la cererea sponsorilor) într-o reclamă pentru una din unităţile bancare din România. Totuşi clădirea, pe lângă care ORICE bucureştean a trecut cel puţin odată în viaţă, este una din clădi...

• Targul de Turism al Romaniei 2013 martie

Postat 15 martie 2013 de Aurelios

Pentru ca este la mare moda si pe toate canalele audio si video se tot repeta la nesfirsit faptul ca romanii , chiar daca este criza , chiar daca e recesiune pe plan mondial , pleaca in excursii “amarite” in Peru , Maldive si Antile , m-am hotarit intr-o dimineata sa “sacrific&rdqu...

• Dragobete la Caru' cu bere Bucuresti

Postat 5 martie 2013 de Aurelios

Pentru ca se apropia Dragobetele – sarbatoare populara specifica unor zone din Romania si care nu are o data fixa pentru toate localitatile in care se sarbatoreste ( 24 sau 28 februarie , 1 , 3 sau 25 martie) - am hotarit sa o sarbatorim si noi printr-o iesire la un local care noua ne place . ...

• Restaurantul Jaristea, o emblema a Bucurestiului

Postat 27 februarie 2013 de getad

Lumea asta mare are  tare multe de aratat, atat de multe incat nu avem timp sa descoperim intr-o viata de om. In fiecare locsor pe care am avut bucuria sa-l vizitez am descoperit mereu ceva nou sau unic sau gustos sau placut privirii sau frumos mirositor sau... toate la un loc. Insa ceea ce ma...

• Odata la 3 ani

Postat 9 februarie 2013 de RobertCodescu

Odată la 3 ani la JW Marriott Grand Hotel se desfăşuară "Gala Gsturilor de suflet" şi fiindcă în 2006, 2009 şi 2012 am fost invitat m-am gândit să vă povestesc şi dumneavoastră câte ceva despre acest impresionant hotel Chiar dacă mai fusesem aici am fost la fel de impresionat de p...

• Fetite dulci ca-n Bucuresti....

Postat 15 ianuarie 2013 de ela29

Am vizitat o multime de capitale straine si am realizat cat de putin timp am acordat propriei capitale asa ca am decis sa remediez situatia si mi-am propus sa petrec un weekend in Bucuresti, dat fiind ca a trebuit sa particip la o nunta acolo am...

• Muzeul Antipa

Postat 9 ianuarie 2013 de framboise

O vizita la Muzeul Antipa a fost programata cu mult timp inainte de a junge in Bucuresti. Atat noi, cat mai ales baietelul, doream mult de tot sa patrundem in acest muzeu, atat de mediativat pe canalele media. Cine are copilasi stie, cat de mult iubesc ei animalele si ca fiecare intalnire-reintalnir...

• Un revelion cum imi place mie

Postat 8 ianuarie 2013 de getad

De circa 6 ani la Opera Romana se desfasoara " Maratonul Operei". Incepand  aproximativ cu ora 18.00 iubitorii de muzica clasica pot urmarii spectacolul "Liliacul" de Strauss, dupa care , aproximativ dupa ora 23.00, cine doreste poate ramane pana in zori. Ca sa petreci toata noaptea in frumoa...

• Palatul Mogoşoaia

Postat 7 ianuarie 2013 de CalinDorgo

Intoducere Când eram şi eu de-o şchioapă, am crescut la castel. Sau, cel puţin aşa-i spuneam eu căsoaiei de la ţară, unde mergeam în vacanţa mare, la Măgheruş, în judeţul Bistriţa. Copil fiind, întotdeuna m-am întrebat, de ce nu i-au zis acelui sat, “Măgăruş&rdquo...

• Piata de Craciun din Bucuresti

Postat 24 decembrie 2012 de Monica

An de an am citit despre pietele de Craciun din diverse orase ale lumii: Piata de Craciun din Viena, Praga, Berlin, Copenhaga...Mi-am dorit tot timpul sa fiu prezenta intr-una din aceste piete, mai ales cand vizitam diverse parcuri din Bucuresti unde se deschidau anemice cateva targuri de Craciun, p...

• Targul de Craciun de la Sala Dalles

Postat 22 decembrie 2012 de Monica

Aproape nu exista an in care sa nu vizitez acest targ, avand in vedere ca poti gasi o varietate de obiecte pe care le poti face cadou celor dragi. In acelasi timp, de la targ se pot cumpara podoabe pentru brad. Astfel, de la globuri de toate culorile cu care poti impodibi bradul, poti gasi si alte ...

• Cel mai frumos Crăciun din viaţa mea

Postat 18 decembrie 2012 de OctavianBranzei

Cel mai frumos Crăciun din viaţa mea A trecut de atunci o jumătate de veac... În vremurile acelea locuiam în mahalaua Colentinei, împreună cu Mama, în casa Bunicii. Era minunat: aveam curtea mea, în curte era un chioşc sub care se afla beciul, chioşc ce era, în...