Impresii de vacanta din Baile Felix

Impresii de vacanta recente

• Pensiunea Mady si Razvi - cocheta

Postat 22 mai 2013 de framboise

In toamna anului trecut, pe cand eram cazati in Baile Felix, la Pensiunea Luca, admiram balcoanele frumos ornamentate cu fier forjat ale acestei pensiuni , balcoane din care fluturau perdelute oraganza pastelate si imi spuneam ca la o data viitoare, voi merge macar sa vad cum arata interiorul pensiu...

• Cand urla foamea-n tine!

Postat 21 mai 2013 de framboise

Cand urla foamea-n tine, daca esti undeva prin Oradea,  poti sa alegi ca loc pentru a o ostoi - Restaurantul Casa Piratilor. Exact acesta este si logo-ul localului: Casa Piratilor – cand urla foamea-n tine! Restaurantul nu e greu de reperat, chiar daca nu esti din Oradea .  Cu sistem...

• Pensiunea Noblesse,eleganta si parfum

Postat 13 mai 2013 de framboise

Am gasit Pensiunea Noblesse intamplator, intr-o dupa-amiaza ploioasa de noiembrie in urma cu 6 ani…atmosfera, ambianta si ospitalitatea patronilor si a angajatilor au sters atmosfera mohorata de afara si ne-au oferit un sejur de neuitat, astfel ca oricand prindem cate doua zile libere dam o f...

• Putin prin Romania

Postat 10 februarie 2013 de floryadry

In luna septembrie am plecat din Grecia si am zis ca trebuie sa petrecem si pe la noi prin Romania cateva zile. Ne-am suit in masina si go Romania! Am luat-o prin Serbia si am intrat pe la Portile de Fier. Drumul foarte greu prin Serbia, munti serpentine, ploaie, ceata. Sa zicem ca am plecat cu prim...

• Cu dragoste, despre Baile Felix

Postat 5 octombrie 2012 de framboise

In fiecare an ajungem in statiunea despre care voi scrie in continuare cel putin de doua ori, o data vara, cu copiii si musai inca o data, in doi, in anotimpul rece.Este vorba despre statiunea Baile Felix, cea mai mare statiune balneoclimaterica din Romania. Dar ceea ce ne atrage mereu nu su...

• Pensiunea Luca - excelent pe bani putini

Postat 4 octombrie 2012 de framboise

La pensiunea Luca ne-am cazat intamplator, in urma cu cca. 3 saptamanai, cand incurajati de vremea excesiv de calda pentru mijloc de septembrie am decis brusc sa plecam la baie, in Baile Felix. De obicei aici ne cazam la Pensiunea Noblesse, dar pretul actual, peste 200 de lei pentru o noapte de caza...